Laci, 20 éves

2022.09.16

"Angol középfokú nyelvvizsgára készültem fel a tanárnő segítségével. Nagyon tetszettek az órák, kedves, korrekt, türelmes volt a tanárnő. Sokszor előre elküldte nekem a felkészüléshez szükséges tananyagokat, az online órákra mindig alaposan felkészült. Házi feladatokat is kaptam. Részletesen megbeszéltük, hogy mi fog majd történni a nyelvvizsgán, mi a vizsga menete, mire figyeljek majd oda a vizsga során. Sok típus feladatot átvettünk együtt és gyakoroltuk a nyelvvizsgán előforduló feladatok megoldását. Szerettem együtt dolgozni a tanárnővel. Nagyon örülök, mert a közös munkának meg lett az eredménye, ma kaptam meg az értesítést a sikeres nyelvvizsgáról! :) "

Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el