Mária, 39 éves

2022.09.15

Mária, 39 éves

"A közös munkánk akkor kezdődött, amikor már nagyon égető volt az a diploma, amit a nyelvvizsga hiánya miatt nem tudtam átvenni. Noha óvodától érettségiig mindig jelen volt az angol óra az életemben, úgy éreztem, az igeidők és a hallás utáni szövegértés útvesztőjéből nem találok ki egyedül, a megszólalás angol nyelven pedig elképzelhetetlen volt. Évekkel az államvizsgám után, egy kedves kollégám ajánlásával jutottam el a Tanárnőhöz. Pár hónapot kellett várnom, míg lett nála szabad hely a rendszeres óráinkhoz, de megérte. Ma már úgy érzem, azért dolgoztam ott és akkor azzal a kollégával, hogy megtaláljam az angol tanárom. Kezdetben személyesen, majd később video hívásokkal tartottuk meg óráinkat. Az elejéről kezdtük, mindig a tudásomhoz vagy annak hiányához igazítva a tempót és mélységet, helyre illesztve a fejemben keringő mozaikokat, életre hívva a hallás utáni szövegértésem és a beszédkészségem. Sosem szerettem különösebben tanulni és iskolába járni, ez volt életemben talán az első olyan óra, amire mindig szívesen mentem. Az első órától éreztem, hogy a célomat tekintve segítő, következetes és értő kezek között vagyok. Mára elmondhatom, hogy sikeres B2-es nyelvvizsgát tettem le első nekifutásra, a világ kinyílt előttem és külföldön élve napi szinten használom a tudásom. Nem lehetek elég hálás ezért.

"Mária, 39 éves"

Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el